
foto: © Julien Delfosse / DPPI
Všetky značky v hypercar, okrem Porsche a Peugeotu boli v testoch rýchlejšie. Lepšie časy vysvetľuje odlišná bilancia výkonnosti ako v roku 2024, ako aj nový povrch medzi Arnage a zákrutou Porsche. Nový asfalt bol položený aj pri vstupe do Mulsane.
Porovnanie kôl z roku 2024 a 2025 v testoch Le Mans:
HYPERCAR
tím | čas v roku 2024 | tím | čas v roku 2055 |
Porsche | 3:26,917 | Porsche | 3:27,356 |
Toyota | 3:27,142 | Toyota | 3:26,246 |
Ferrari | 3:27,142 | Ferrari | 3:26,777 |
BMW | 3:28,014 | BMW | 3:27,554 |
Cadillac | 3:29,360 | Cadillac | 3:27,650 |
Peugeot | 3:29,326 | Peugeot | 3:29,386 |
Alpine | 3:29,620 | Alpine | 3:27,313 |
LMGT3
tím | čas v roku 2014 | tím | čas v roku 2015 |
Corvette | 3:59,883 | Corvette | 3:59,192 |
BMW | 3:59,920 | BMW | 3:58,040 |
Aston Martin | 3:59,920 | Aston Martin | 3:58,702 |
Lexus | 4:00,106 | Lexus | 3:55,276 |
McLaren | 4:00,184 | McLaren | 3:58,647 |
Ferrari | 4:00,467 | Ferrari | 3:56,835 |
Ford | 4:00,587 | Ford | 3:58,442 |
Porsche | 4:01,873 | Porsche | 3:57,769 |
LMP2
tím | čas v roku 2014 | tím | čas v roku 2015 |
LMP2 | 3:34,704 | LMP2 | 3:35,770 |