19.1.2025 – 13:45 – Druhá časť 6 hodinového závodu bola po 20.minútach opäť spomalená CODE60, vďaka nehode Porsche 911 tímu TFT Racing #911, ktoré zostalo zaseknuté vo zvodidlách. Spomalenie využila väčšina tímov na zástavku v boxoch a výmenu jazdca. Ihneď po reštarte zastavilo Ferrari #86 tímu Baron Motorsport pre poruchu a nasledoval ďalší CODE 60. Ferrari 488 GT3 EVO bolo potrebné odtiahnuť mimo trať. Ani nie po 5-tich minútach zastavil pri odstavenom Ferrari Mercedes-AMG #7 tímu SMP Racing. Rovnako bolo auto Alexandra Smolyara za volantom odtiahnuté do boxov. SMP Racing tým stratil šancu na víťazstvo, keďže patril medzi favoritov. Do čela sa dostal tím The Bend Team WRT #32 na BMW M4 GT3 EVO a Optimum Motorsport #33 s McLarenom 720S GT3 EVO. Dve hodiny pred koncom závodu prišlo k priamemu súboju o prvé miesto, Timur Boguslavskiy na BMW zvádzal súboj s Michaelom Porterom na McLarene. V 111 kole sa do čela dostal Gabriele Piana v tíme Winward #87, ktorý v tom čase zajazdil najrýchlejšie kolo závodu 1:52.409. Závod pokračoval v rýchlom tempe, na čele sa menilo viacero tímov a bolo jasné, že o víťazoch rozhodne taktika zastávok v boxoch.

BMW M4 GT3 EVO #32 – The Bend Team WRT
V posledných 30. minútach sa na čele zoradilo BMW #32 tímu The Bend Team WRT, Mercedes tímu Winward #16, Porsche tímu Herbert Motorsport #80 a Optimum Motorsport #33 na McLarene. Rozdiel po 5.hodinách a 30-tich minútach medzi prvou štvoricou bol 30 sekúnd.
9 minút pred koncom závodu, bol aktivovaný CODE60, vďaka poruche na aute Vortex 2.0, tímu Vortex V8 #701 a po odtiahnutí do boxov, závod pokračoval v záverečných 4 minútach. Najväčší súboj sa udial o tretie miesto medzi Porsche #80 a McLarenom #33. Prišlo k viacero kontaktom a zdemolované Porsche tímu Herbert Motorosport napokon do cieľa nedorazilo.
6 hodinový závod v Abu Dhabi zvíťazilo BMW M4 GT3 EVO tímu The Bend WRT #32 a posádkou Charles Weerts / Timur Boguslavskiy, Yasser Shahin. Druhé miesto napokon obsadil Mercedes-AMG GT3 EVO #16 tímu Winward Racing a tretie miesto na stupni víťazov pre McLaren 720S GT3 EVO tímu Optimum Motorosport #33.
Po závode sa riešil súboj medzi Porsche #80 tímu Herberth Motrosport a McLarenom #33. Zatiaľ nebolo vydané žiadne stanovisko a tretie miesto McLarenu je momentálne v platnosti.

ARC Bratislava napokon cieľ nevidel, Lamborghini Huracán GT3 EVO zostalo posledných 7 minút u svojich mechanikov. Budeme sa snažiť zistiť, čo sa v závere závodu stalo. ARC však celý závod jazdilo vyrovnane, dokonca bolo žlté Lambo na treťom mieste v kategórii GT3 AM. Ferrari 296 GT3 tímu Scuderia Praha skončilo na konečnom 21.mieste.
19.1.2025 / 10:31 – Druhé a záverečné podujatie 24HSeries Middle East Trophy – 6 Hours Abu Dhabi, na okruhu Yas Marina, odštartoval dnes ráno. Do závodu štartovalo 52 tímov, rozdelených do štyroch hlavných kategórií. Prvý rad na štarte patril Mercedesom-AMG GT3 tímov SMP Racing #7 a Winward Racing #16. Spomínané tímy jazdia na čele aj po troch hodinách, tretie Porsche 911 GT3 R tímu Herbert Motorsport #80, má minimálnu stratu 15 sekúnd na prvý SMP Racing.

V tíme ARC Bratislava zobral štart do svojich rúk Miro Konôpka, ktorý bez problémov zvládol svoj prvý stint a aktuálne jazdí Adam Konôpka na 11.mieste celkového poradia, ale bratislavský tím čaká zástavka v boxoch a dotankovanie paliva. Scuderia Praha jazdí tiež vyrovnane, pohybuje sa okolo 15.miesta, keďže poradie miešajú zástavky v boxoch.

Prvá polovica závodu priniesla tri fázy CODE 60, čo je virtuálny safety-car, pri ktorom musia všetci jazdci na trati dodržiavať maximálnu rýchlosť 60km/h. CODE 60 spôsobili poruchy na autách a defekt vo vysokej rýchlosti lídra kategórie GTX – Lamborghini Huracán Super Trofeo #750, po ktorom prišlo poškodenie zadnej časti a anglický tím v závode nepokračuje. Ešte pred začiatkom závodu mal problém závodný špeciál Vortex 2.0 a tak v kategórii GTX zostali dva tímy – 111 Racing #111 na austrálskom špeciály IRC GT a tím Saalocin by Kox Racing #748 na KTM X-Bow GT2.
Foto – 24hseries.com
Por | # | Kat. | Tím | Auto | Kôl | Strata + | Naj. čas | Penalty | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 32 | GT3 | The Bend Team WRT | BMW M4 GT3 EVO | 160 kôl | 1:53.044 | |||
2 | 16 | GT3 | P/A | Winward Racing | Mercedes-AMG GT3 EVO | 2.111 | 1:53.684 | 0:10 | |
3 | 33 | GT3 | Optimum Motorsport | McLaren 720S GT3 EVO | 25.587 | 1:52.755 | |||
4 | 5 | GT3 | Team Motopark | Mercedes-AMG GT3 EVO | 1:07.741 | 1:53.947 | |||
5 | 11 | GT3 | AM | HOFOR Racing | Mercedes-AMG GT3 | 1:54.293 | 1:54.574 | ||
6 | 80 | GT3 | Herberth Motorsport | Porsche 911 GT3 R (992) | 159 kôl | 1:53.304 | |||
7 | 87 | GT3 | P/A | Winward Racing | Mercedes-AMG GT3 EVO | 37.263 | 1:52.409 | ||
8 | 99 | GT3 | Tresor Attempto Racing | Audi R8 LMS GT3 EVO II | 1:00.248 | 1:53.546 | |||
9 | 1 | GT3 | P/A | MANAMAURI ENERGY BY EBIMOTORS | Porsche 911 GT3 R (992) | 1:21.277 | 1:53.353 | ||
10 | 8 | GT3 | P/A | Into Africa Racing by Dragon Racing | Ferrari 296 GT3 | 2:04.718 | 1:52.089 | ||
11 | 58 | GT3 | Garage 59 | McLaren 720S GT3 EVO | 2:25.633 | 1:52.923 | |||
12 | 21 | GT3 | P/A | HAAS RT | Audi R8 LMS GT3 EVO II | 158 kôl | 1:52.915 | ||
13 | 4 | GT3 | P/A | Haupt Racing Team | Mercedes-AMG GT3 EVO | 0.357 | 1:54.293 | ||
14 | 7 | GT3 | SMP Racing | Mercedes-AMG GT3 EVO | 2.097 | 1:53.389 | |||
15 | 69 | GT3 | AM | Continental Racing By Simpson Motorsport | Audi R8 LMS GT3 EVO II | 51.557 | 1:53.866 | ||
16 | 98 | GT3 | P/A | Dragon Racing | Porsche 911 GT3 R (991 II) | 1:04.663 | 1:53.686 | ||
17 | 73 | GT3 | AM | Proton Huber Competition | Porsche 911 GT3 R (992) | 157 kôl | 1:54.567 | ||
18 | 918 | 992 | Mühlner Motorsport | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 2.392 | 1:57.150 | |||
19 | 77 | GT3 | P/A | EBM | Aston Martin Vantage AMR GT3 EVO | 21.207 | 1:53.463 | ||
20 | 974 | 992 | AM | QMMF by HRT | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 1:07.356 | 1:56.731 | ||
21 | 56 | GT3 | P/A | Scuderia Praha | Ferrari 296 GT3 | 1:26.998 | 1:54.128 | ||
22 | 79 | GT3 | P/A | DINAMIC GT BY TSUNAMI RT | Porsche 911 GT3 R (992) | 155 kôl | 1:53.274 | 0:10 | |
23 | 914 | 992 | Razoon – More Than Racing | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 40.568 | 1:56.970 | 0:10 | ||
24 | 917 | 992 | AM | Fulgenzi Racing | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 43.027 | 1:57.101 | ||
25 | 748 | GTX | Saalocin by Kox Racing | KTM X-BOW GT2 | 154 kôl | 1:55.730 | |||
26 | 81 | GT3 | P/A | Era Motorsport | Ferrari 296 GT3 | 153 kôl | 1:53.228 | ||
27 | 928 | 992 | AM | HRT Performance | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 46.607 | 1:58.611 | 0:10 | |
28 | 978 | 992 | AM | Speed Lover | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 1:02.142 | 1:58.406 | ||
29 | 888 | 992 | AM | SebLajoux Racing | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 1:13.907 | 1:57.731 | ||
30 | 992 | 992 | AM | SebLajoux Racing by Climax | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 152 kôl | 1:58.814 | ||
31 | 44 | GT3 | AM | ARC Bratislava | Lamborghini Huracán GT3 EVO | 151 kôl | 1:55.464 | ||
32 | 38 | GT3 | AM | WeBuyAnyPhone.com Racing by Simpson Motorsport | BMW M4 GT3 | 149 kôl | 1:56.802 | ||
33 | 930 | 992 | AM | HRT Performance | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 34.624 | 1:59.823 | ||
34 | 2 | GT3 | AM | Climax Racing | Mercedes-AMG GT3 EVO | 148 kôl | 1:53.950 | ||
35 | 111 | GTX | 111 Racing | IRC GT | 146 kôl | 1:58.293 | |||
36 | 438 | GT4 | Simpson Motorsport | BMW M4 GT4 (G82) | 144 kôl | 2:05.900 | 0:20 | ||
37 | 929 | 992 | AM | HRT Performance | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 142 kôl | 2:01.391 | ||
38 | 86 | GT3 | AM | Baron Motorsport | Ferrari 488 GT3 EVO | 139 kôl | 1:54.203 | ||
39 | 470 | GT4 | WS Racing | BMW M4 GT4 (G82) | 51.225 | 2:03.575 | |||
40 | 909 | 992 | Red Camel-Jordans.nl | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 135 kôl | 1:57.507 | |||
41 | 110 | TCE | TCX | CHAZEL Technologie Course | Alpine A110 Cup | 34.651 | 2:11.750 | 0:10 | |
42 | 193 | TCE | TCX | CHAZEL Technologie Course | Alpine A110 Cup | 134 kôl | 2:09.368 | ||
43 | 701 | GTX | Vortex V8 | Vortex 2.0 | 124 kôl | 1:59.960 | 0:10 | ||
44 | 102 | TCE | TCX | AsBest Racing | Seat Leon Cup Racer | 14:00.876 | 2:09.922 | ||
45 | 496 | GT4 | Continental TTR Racing | Toyota GR Supra GT4 EVO | 122 kôl | 2:03.091 | |||
46 | 427 | GT4 | SRS Team Sorg Rennsport | Porsche 718 Cayman GT4 RS Clubsport | 119 kôl | 2:06.951 | |||
47 | 96 | GT3 | AM | GWR Australia | Mercedes-AMG GT3 EVO | 109 kôl | 1:54.864 | ||
48 | 911 | 992 | AM | TFT Racing | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 83 kôl | 1:57.382 | ||
49 | 971 | 992 | AM | RABDAN by FULGENZI | Porsche 911 GT3 Cup (992) | 65 kôl | 1:59.384 | ||
50 | 750 | GTX | Scott Sport | Lamborghini Huracán Super Trofeo EVO | 11 kol | 1:55.013 | |||
51 | 702 | GTX | Vortex V8 | Vortex 2.0 | dnf | ||||
52 | 995 | 992 | AM | Toro Verde GT | Porsche 911 GT3 Cup (992) | dnf |